ჩვენ შესახებ

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

2010

შპს GEOSTORAGE დაარსდა 2010 წლის აპრილში

[bold_timeline_item_button title=”Expand” style=”” shape=”” color=”” size=”inline” url=”#” el_class=”bold_timeline_group_button”]

2012

2012 წლიდან მოპოვებულია ფარმცევტული კომპანიის ლიცენზია ჯანდაცვის სამინისტროსგან

[bold_timeline_item_button title=”Expand” style=”” shape=”” color=”” size=”inline” url=”#” el_class=”bold_timeline_group_button”]

2014

ISO 9001: 2008 სერთიფიკატის მფლობელი

[bold_timeline_item_button title=”Expand” style=”” shape=”” color=”” size=”inline” url=”#” el_class=”bold_timeline_group_button”]

2017

ჯანდაცვის სამინისტროს მიერ სერტიფიცირების განახლება – 2017 წელი

[bold_timeline_item_button title=”Expand” style=”” shape=”” color=”” size=”inline” url=”#” el_class=”bold_timeline_group_button”]

2018

2018 წლიდან GDP სერტიფიკატის მქონე ერთადერთი კომპანია საქართველოში

9001:2015 სერტიფიკატი

[bold_timeline_item_button title=”Expand” style=”” shape=”” color=”” size=”inline” url=”#” el_class=”bold_timeline_group_button”]
მომსახურების ხარისხისა და ხარისხობრივი მახასიათებლების მუდმივი გაუმჯობესებით, განსხვავდება კომპანიის მომსახურება მისი კონკურენტებისაგან.

აეროპორტიდან 5 წუთის სავალზე

შენახვა და დისტრიბუცია, ტვირთის კონტროლი და კვალიფიკაცია და მარეგულირებელი კონსულტაციები აძლევს საშუალებას GEOSTORAGE– ს შეინარჩუნოს წარმატებული პოზიციები ადგილობრივ ბაზარზე.
ორგანიზაციული ღირებულებები:

• განხორციელებული პროექტებისა და მომსახურების გაწევის ხარისხი

• ბრენდის შესახებ ცნობიერებისა და სანდოობის გაზრდა

• მომხმარებლებთან და მომწოდებლებთან გრძელვადიანი ურთიერთობის დამყარება და შენარჩუნება

კომპანიის სტრატეგიული მიმართულებები:

• მომხმარებლებთან და მომწოდებლებთან გრძელვადიანი ურთიერთობის დამყარება და შენარჩუნება

• ბრენდის ცნობადობისა და საიმედოობის გაუმჯობესებას, ბრენდის კაპიტალის პოზიციიდან გამომდინარე;

რესურსები:

• პერსონალის ჯვარედინი კონტროლის სისტემა.

გაყინული საცავი -86 C ° (20%)

სამაცივრე საწყობი + 2C ° + 8C °; გაყინვა -20 C ° -35 C °; -86 C °

საცავის შენახვის გარემო +15 C ° + 25 C ° (75%)

ხარისხის პოლიტიკა:
  • ახალი მომხმარებლის ნდობის მოსაპოვებლად
  • მმართველი გუნდის პასუხისმგებლობა ხარისხის მართვის სისტემაზე (QMS) განისაზღვრება ხარისხის მართვის პოლიტიკაში
  • QMS-ის გაუმჯობესება ISO 9001-2015-ის შესაბამისად.
  • წლების განმავლობაში არსებითი სახელმძღვანელო პრინციპების (GMP, მშპ, GSP) დაცვა
მენეჯმენტის ხარისხის სისტემა

GEOSTORAGE– ში ხარისხი, მთავარი პრიორიტეტია.

- შიდა კონტროლისა და მონიტორინგის სისტემების გაუმჯობესება
- პერსონალის ვალდებულების გრძნობა ხარისხიანი მომსახურების მიწოდებაში
- ფინანსური ეფექტურობა
- შიდა ბიზნეს პროცესების ეფექტურობა და შედეგზე ორიენტირება
- ახალი კლიენტების მოზიდვის საჭიროება
- ადგილობრივ ბაზარზე ლიდერი კომპანიის იმიჯის და რეპუტაციის დამყარების საჭიროება.
32 +

აუდიტი

http://geostorage.ge/wp-content/uploads/2021/05/iso900120152023.jpg
http://geostorage.ge/wp-content/uploads/2021/05/iso900120008.jpg
http://geostorage.ge/wp-content/uploads/2021/05/iso90012015.jpg
http://geostorage.ge/wp-content/uploads/2021/05/GDP-Certificate_001.png
http://geostorage.ge/wp-content/uploads/2021/05/iso900120152020.jpg
http://geostorage.ge/wp-content/uploads/2021/05/license-Geostorage-2017_001.png